Re: H202

mappas
Bijdrager

Beste forum-genoten,

Ik doe sinds drie weken de H2O2-kuur met elke dag een druppel erbij en zit nu op drie keer 25 druppels. Nu had ik echt verwacht dat er van alles los zou komen en dat ik door een diep dal zou gaan. Maar niets van dat alles. Is dat nou goed? Of juist slecht?

Wel had ik al “soft poo” (zachte dunne drolletjes en soms zelfs breiïg) voordat ik met de H2O2 begon, wat 99% zeker werd veroorzaakt door de MSM-poeder waar ik een paar weken eerder mee begonnen was. Voor die tijd had ik prima ontlasting.

Om het H2O2-effect beter te kunnen beoordelen ben ik een week geleden gestopt met de MSM, maar de soft poo houdt aan. Verder merk ik niks van de H2O2 (die ik toch steeds op nuchtere maag inneem). Alleen op dag 6 een keer groene ontlasting (gal heb ik begrepen) en afgelopen zaterdag had ik een metalen smaak in mijn mond. Maar van beiden heb daarna geen last meer gehad.

Van de kuur had ik gelezen dat je bij 25 druppels weer af moet bouwen tot 3 x 3, maar misschien moet ik langer doorgaan met opbouwen tot er wat meer bij me gebeurt?

Ik voel me verder gezond en fit en heb geen klachten, maar sinds ik op dit forum lees weet ik dat dat helemaal geen goed teken hoeft te zijn 😐

Hoor graag van jullie, alvast bedankt!