Re: voorstellen: Frida

Forum Forums Stel jezelf even voor voorstellen: Frida Re: voorstellen: Frida

Anoniem

Hoi Vivianne,

Lief dat je dat zegt! Denk je dan dat juist door alle tegenslagen de band met mijn kindje nog beter zal zijn? Ik ben er juist op dit moment zo verdrietig over. Ik heb het gevoel alsof ik in een bubbel zit waar ik niet uit kan komen. Maar ik hoop dat je gelijkt krijgt en ik hoop ook dat het een x beter zal gaan weer! Zo, 4 dagen in de week! Dat is best veel! Gaf je in die tijd dan ook nog borstvoeding? Dan heb je ook veel moeten kolven! Ik begin nu na 3 maanden fulltime kolven het een beetje in te zien dat ik ook op die manier veel van mijn lichaam verg. Ik had ook niet gedacht dat ik het zo lang zou doen, omdat ik hoopte dat ons meisje weer bij mij zou kunnen gaan drinken. Maar dat is niet gelukt. Ik verleg elke x mijn grenzen, en nu is ze bijna 8 maanden, nou ja, aan het einde van september dan. Dus dan denk ik, ok, tot het einde van deze maand en zo ga ik dan door. Maar nu ik zelfs mijn werk heb moeten afzeggen omdat ik me zo niet goed voel, zit ik een beetje in dubio of ik nu moet doorgaan met kolven. Dit omdat ik me zo slecht voel. En eerlijk gezegd zie ik mezelf nog niet orgaanvlees uitkoken en daar een brouwsel voor ons meisje van te maken… Misschien heel slecht, maar ja…