Re: voorstellen: Frida

Forum Forums Stel jezelf even voor voorstellen: Frida Re: voorstellen: Frida

Anoniem

Hoi Vivianne, lijkt mij ook een mooi gebied om te wonen! Wat ontzettend fijn dat jij geen last meer hebt van je oren! Ik hoop ook zo dat dit een x overgaat. Ik kan gewoon niet goed functioneren ervan. Ik heb wel sterk het idee dat die dichtzittende buis van e. de veroorzaker is. Ik gebruik nu sinds gisteren de earpopper, die ik van Dia mag lene, super lief! Ik merk dan weer dat mijn goede oor klapperd, maar het dichyte oor gebeurd niks mee, net als ik klaar. Maar toch blijf ik het gebruiken én heb ik ook jouw 2 druppel tips opgevolgd en ze besteld. Hopen dat het ook wat zal doen.

Dank weer voor de tips! Het zal er zeker mee te meken hebben gehad al die dingen die gebeurd zijn… Maar hoe nu krijg ik die stomme buis weer open? Inderdaad een beetje verre reis voor mij. Maar als het helpt zou ik er toe in staat zijn. Nu nog even geduld dan maar hebben en een afspraak bij een KNO arts regelen.

Jeetje, je bent echt een powermama! Wel jammer dat je er zelf zo achteraan moet zitten om een juiste diagnose te krijgen! Maar fijn dat jullie nu weten wat er met jullie zoontje aan de hand is! The only way is up, nu!

Ik ben gisteren naar de boerderij beek en veld geweest, was een leuk uitstapje, dank voor de tip Mike! Een erg vriendelijke man! Hij heeft mij een leuke rondleiding gegeven en ik heb mijn eerste halve liter rauwe melk al binnen! Ik vind het eigenlijk best ok smaken, niet eens zo veel verschil met niet rauwe melk. Wat ik mij afvraag Mike, heb je al eens gehoord van A1 melk en A2 melk?

Fijne zonnige dag!

Liefs,

Frida