Reageer op: bloedarmoede, ijzertekort, moe etc

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid bloedarmoede, ijzertekort, moe etc Reageer op: bloedarmoede, ijzertekort, moe etc

Binc
Bijdrager

Zojuist de bloeduitslagen van mijn huisarts gekregen.
Er gaat toch echt weer iets niet goed. Ik vreet mezelf gek aan vet en vlees. Behoefte ook aan veel room. Maar toch gaat het niet goed met cholestrol. Ldl te hoog tegenover hdl. Daarbij is ijzer nog steeds te laag. Hb is wel hoger gemeten dan dat in bij de huisarts heb laten doen. Hoe krijg ik in godsnaam dat ijzer en cholesterol omhoog buiten de orgaan supplementen die ik neem?

Overigens heb ik ook bloedgroep laten prikken em die is A positief.
Wilde toch eens weten of er een kern van waarheid zou kunnen zitten in de theorie van bloedgroepen dieet en of je dan vetten kan verteren. Ik kan prima vetten verteren terwijl ik toch A heb.

Overigens een aantal hormonen ook geprikt. Waaronder de schildklier. Eindelijk hebben ze een keer allebei vrij T3 gedaan en vrij T4. verder nog andere hormonen maar daar staat weer geen referentiewaarde bij. Is ook weer afhankelijk van in wat voor fase je zit of zoiets. helaas geen idee van. Wel zijn sinds februari dit jaar heel veel referentiewaarden aangepast.

Schermafbeelding-2019-06-14-om-12-18-53