Reageer op: uitwendige DMSO toepassing

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid uitwendige DMSO toepassing Reageer op: uitwendige DMSO toepassing

Romagi
Bijdrager

Ik heb al een tijdje in huis DMSO vloeibaar, 99,8% maar als ik zoek en lees dan had ik misschien beter MMS kunnen nemen.
Hoe dan ook, mijn broer heeft drie maal een operatie gehad aan zijn prostaat plus dat hij niet of nauwelijks kon/kan plassen. Die operaties hebben niet geholpen en nu zit hij met veel pijn.
Toevallig las ik een artikel over spoelingen die men doet met DMSO. Dus dan gaat er via een katheter veel DMSO naar binnen. Dus zo,n katheter is dan ook weer een belasting plus het feit dat blijkbaar veel DMSO wordt gebruikt staat me niet aan, als het voor mezelf zou zijn.
Maar DMSO innemen om van binnenuit pijnklachten te verlichten lijkt me wel een mogelijkheid. Als ik die klacht zou hebben zou ik het gewoon proberen.
Nu moet ik weten hoeveel druppels men kan innemen plus hoe het verdund moet worden. voorzichtig beginnen lijkt me.
Gisteren langdurig zitten lezen maar niet gevonden.
Wel gevonden dat het pijnklachten kan verhelpen. Engels of duits kan ik vertalen via CHroom.