Reageer op: Nederlandse politiek

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Nederlandse politiek Reageer op: Nederlandse politiek

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

En wat doen we dan met de polen en Tsjechen die hier ook maar zichzelf huisvesten? Zij zouden net zo goed aan de wetten en regels moeten voldoen als de moslims. Hoe zit dat dan? Voorlopig heb ik het idee dat de blikken alleen richting de moslims gericht zijn terwijl we nog ander volk in ons land hebben.

Het ergste wat die Oost-Europeanen doen is veel zuipen. Het zijn echter wel harde werkers! Laatst schreef JM in de topic Omvolking:

Wat hebben Urkers en marokkanen gemeen? Het is allebei inteeltvolk.

Waarop ik schreef:

Ik heb liever te maken met Urkers dan met Mocro’s! Hoeveel Urkers ken jij die met auto’s inrijden op mensen, met hakmessen, zwaarden en bijlen zwaaien, mensen van achteren met een mes aanvallen, etc. etc. etc.?

Hoeveel Polen en Tsjechen ken jij dit soort dingen doen? En wat te denken van stelselmatig geweld naar hulpverleners, zorgverleners, buschauffeurs, politie, vrouwen, stenen gooien van viaducten, vuurwerk gooien naar mensen, vuurwapens en handgranaten gebruiken, ramkraken, etc.? De denkfout die vaak gemaakt wordt is dat zij vergelijkbaar zijn met ons qua intelligentie, vaardigheden, mentaliteit, cultuur, etc. Deze lui zijn LETTERLIJK achterlijk, er is genetisch goed mis mee a.g.v. INTEELT!

Mike