Reageer op: Nederlandse politiek

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Nederlandse politiek Reageer op: Nederlandse politiek

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Wiens schuld is het allemaal nu in werkelijkheid? Je kunt niet alle verantwoordelijkheid bij deze statushouders leggen. Het is zoals ik zei onze overheid die het gemakkelijk maakt voor deze mensen. Je gaf aan dat ze alleen maar uitkering genieten. Ook daarin ligt er een taak voor de overheid.

Ik heb meerdere malen aangegeven dat de moslims het symptoom zijn. De oorzaak ligt bij de overheid, maar wie verlenen hen hun mandaat? Wij, de kiezers! Talloze studies tonen aan dat het hoofdzakelijk VROUWELIJKE kiezers zijn die kiezen voor dit soort rampzalig beleid. Zij zijn het ook die met ‘refugees welcome’-bordjes op het perron klaar staan om ze te ontvangen. Vandaar mijn pleidooi om stemrecht op te hangen aan economische en militaire dienstbaarheid voor de natie. Vraag niet wat jouw land voor jou kan doen, maar wat jij kan doen voor jouw land.

Als je uit gaat van personeelstekorten in het onderwijs, zorg, kinderopvang, bouw, horeca, dan liggen daar mogelijkheden voor deze mensen. Krijgen ze een uitkering? Plaats die mensen dan in in ruil voor die uitkering in die beroepen.

Klinkt goed in theorie. Er is echter 1 probleem: moslims passen zich vaker niet aan dan wel. Daarnaast zijn ze vaak ongeletterd en zwakbegaafd door 50 generaties inteelt. Deze mensen zijn niet inzetbaar voor de westerse arbeidsmarkt en kosten meer geld dan dat ze opbrengen. Dit probleem hebben we nooit gehad met indo”s en suri’s, wel met moslims uit MENA-landen (Middle East – North Africa).

Bovendien ga je ook voorbij aan het feit wat ik eerder zei dat onder ons eigen volk genoeg uitschot thuis een uitkering zit te trekken. En oh ja, niet te vergeten, deze mensen hebben toevallig ook stemrecht. En niet alleen voor de waterschappen maar voor alles!
Juist deze mensen kiezen voor linkse partijen omdat het ze zo uit komt. Dit zijn voornamelijk vrouwen maar er zitten ook zeker mannen tussen.

Precies. Vrouwen en zwakke mannen. Daarom zouden we ook stemrecht moeten baseren op merites (verdiensten) voor de samenleving.

Mike