Reageer op: QAnon

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden QAnon Reageer op: QAnon

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Wat een geniale zet om juist daar die aanklachten te overhandigen!

Uit de Q-posts maak ik nu op wat ik al dacht: ze hebben D5 gehypt om de Deep State weer wat kruid te laten verschieten. En dit is een behoorlijke verspilling van ammunitie! Hoeveel belangrijke spelers op leeftijd kunnen ze nu nog opofferen? Als ik Bill Clinton of Jimmy Carter was zou ik uit de buurt blijven van deurknoppen en rode dassen!

Valt het ook niet op dat het aantal shootings drastisch is afgenomen? We hebben vrijwel meteen door dat het doorgestoken kaart is en ze krijgen nauwelijks nog voor elkaar om het langer dan een dag in het nieuws te houden, omdat anons dankzij Q meesters zijn geworden in het ontmaskeren van deze gebeurtenissen en de poppenspelers erachter. Laten ze maar eens proberen om iets echt groots uit te halen, groter dan 9/11. We zullen binnen no-time de waarheid achterhalen, hun mind control werkt niet meer als voorheen en hun propagandakanalen (media) zijn een lachertje geworden.

D5 heeft ook een andere betekenis, het is geen einddatum maar een startdatum. Twee keer heeft Q ons nu al gevraagd wannneer POTUS zijn ‘calm before the storm’ aankondigde en wanneer de eerste Q-post verscheen. Dit betekent dat het nu aftellen is naar 28 december. Herinner je je nog HERECOMESTHEPAIN23? Verwacht de komende tijd alsmaar meer info die vrijkomt via Fox of andere wegen, met een ontknoping (FISA?) vlak voor het eind van 2018.

Mike