Reageer op: Voeding en fysieke degeneratie

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Voeding en fysieke degeneratie Reageer op: Voeding en fysieke degeneratie

Binc
Bijdrager

Huh, sorry Binc maar nu kan ik je niet volgen. Ik mag toch gewoon vragen of er over dit onderwerp mensen zijn die hier veel van weten ?

Oke Zonne, ik reageer wat fel naar je en dat is niet zo bedoeld maar het ging even mijn verkeerde keelgat in. Sorry daarvoor.

Ik vind het wel heel zonde dat je al zoveel informatie aan gereikt hebt gekregen maar je niet tot resultaten komt. Daarnaast heb ik de indruk dat je alles van anderen aan neemt en het zelf ook meteen bestempelt als waardeloos en als waarheid aan neemt. Totdat iemand dan weer met andere info komt. En je leest het niet of misschien dat je er zelf niet over nadenkt. Er is ook al vaker tegen je gezegd dat je mogelijk veel last kan hebben van afvalstoffen waardoor je tekorten hebt en een slechte spijsvertering. Er staat zoveel info over ontgiften en over vaccinaties etc. ik ga er nu misschien ten onrechte vanuit dat je vaccinaties hebt gehad als kind. maar ik acht het niet onwaarschijnlijk. En als er dan opnieuw info aangereikt word door mij in dit geval, ga je een topic openen terwijl er al zoveel van zijn. Dat snap ik niet zo goed. In die link die ik gisteren geplaatst had staat ook info over ijzer en HB waar je ook steeds tegenaan loopt. Maar jij blijft in de veronderstelling dat alles oke is.