Reageer op: Voeding en fysieke degeneratie

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Voeding en fysieke degeneratie Reageer op: Voeding en fysieke degeneratie

Binc
Bijdrager

Deze auteur heeft wat mij betreft een duidelijke logica omschreven in dit stuk.
Een heel helder en uitgebreid stuk Mike 👍

Het kon overigens geen toeval zijn dat ik na het bericht van Zonne bij dit stuk uit kwam. Ik was zelf iets aan het zoeken over genetisch en kwam hierbij uit via de site voedingisgezondheid. Ik zag dat staan van kiezelaarde en dacht, hoe toevallig dat Zonne vroeg naar een onderzoek hierover. Wat ik dan wel vreemd vind, is dat als die T.P roept sillica is niet goed, dit ook meteen een waarheid is. Omdat hij dat zegt? Dan is xilitol volgens hem iets wat je beter kan nemen dan sillica? Dan zou je dus ook geen brandnetelthee en heermoesthee kunnen drinken aangezien daar sillica in zit. Dus geen natuurlijke producten maar xilitol is de oplossing….pffff…ik meen mezelf nog een slogan te herinneren met de woorden “doe zelfonderzoek”
Ik denk dat velen dat doen. Het is alleen aan de persoon zelf wat je als logisch en waarheid aan wilt nemen. Maar neem nooit een waarheid aan op basis van iemand iets horen zeggen en het zelf niet onderzoeken.