Reageer op: Nederlandse politiek

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Nederlandse politiek Reageer op: Nederlandse politiek

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/11/heftig-huis-theo-hiddema-vermoedelijk-beschoten-klein-rond-gaatje-in-mn-ruit-binnen-lag-glas/

Vorig jaar zag ik een filmpje waarin Thierry al wandelend langs de Amsterdamse grachtengordel met een journalist in gesprek is. Ze lopen ook langs het huis of kantoor van Hiddema en je ziet hem aan het werk voor dat raam. Ik schreef toen al dat dit levensgevaarlijk was (of woorden van die strekking). Ik had graag mezelf geciteerd, maar ik kan mijn post hierover niet meer terugvinden via de zoekfunctie. Blijkbaar heb ik profetische woorden uitgesproken, maar je hoeft geen genie te zijn om te snappen dat je dan een gigantisch risico loopt. Vorig jaar waarschuwde ik ook meermaals voor de gigantische naiviteit die ze bij FvD aan de dag leggen. Eens te meer blijkt dit van chronische aard te zijn. Als deze lui het ooit willen gaan opnemen tegen de Deep State zijn ze voer voor de kat!

Mike