Reageer op: actinische keratose

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid actinische keratose Reageer op: actinische keratose

Snah
Bijdrager

Beste Liesje, ik heb zelf een bloeddrukmeter en zie ook dat wanneer ik belangrijke afspraken heb dat mijn bloeddruk hoger is dan normaal maar op onbelangrijke dagen en ik heel de dag kan doen waar ik zin in heb alles binnen de norm is. Dus het komt van een abnormaal gevoel van veratwoordelijkheid wat te maken heeft met geld en perfectie. Ik ben helemaal niet van de medicijnen maar soms ontkom ik er niet aan omdat ik al gestresst opsta en dan moet de dag nog beginnen en pak ik wat middelen die direct werken want de alternatieven helpen niet. Als iemand roept Aloe vera of meidoorn weet ik nog steeds niet in wat voor hoeveelheden….Ook CBD olie(savonds 3 druppels 10%) gebruik ik of THC olie(mijn voorhoofd insmeren) maar heb geen idee of het wat doet in de hoeveelheden die ik gebruik. Ik weet zeker dat het met een onbekende stress te maken heeft en ik weet niet waar dat vandaan komt, maar als ik alcohol neem is alles ineens veel rustiger en zonder problemen en vind ik alles weer leuk om te doen. Dan is de stressdrempel ineens een heel stuk lager…