Reageer op: actinische keratose

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid actinische keratose Reageer op: actinische keratose

liesje
Bijdrager

Hoge bloeddruk en hartslag.
Als ik thuis ben heb ik geen last van hoge bloeddruk maar wel als ik afspraken heb en me een beetje gehaast heb.
Ook van de schildklier en slechte darmen kun je stres krijgen heb ik al heel vaak gelezen.
Ik heb ook een periode gehad dat ik me extreem gestressed voelde zonder aanwijsbare oorzaak. Gewoon allemaal omdat mijn lijf niet in orde was. Heel irritant trouwens.

Ik heb zelf een bloeddrukmeter gekocht en heb voor de grap een tijdje gemeten en aantekeningen gemaakt. Niets aan de hand.
Laatst een onderzoek bij de VU was de bloeddruk ook te hoog, ik kreeg een berichtje van de huisarts dat ik langs moest komen. Niet gedaan ik kan tenslotte zelf meten. of ze adviseren bloeddrukverlagers. Ga ik dus niet slikken. Wat moet ik met al die bijwerkingen? Ik geloof al lang niet meer in al die reguliere medicijnen.
Laatst was er iets op de duitse TV over maagzuuurremmers. Het was nog erger dan ik ooit erover had gelezen.
Die bloeddrukmeter is regelmatig voor weinig geld in de aanbieding bij Kruidvat.