Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

En denk je zelf werkelijk dat je met het kangen apparaat het heilige der heilige in huis heb gehaald waar niets op is aan te merken en alleen maar goeds doet voor het menselijke lichaam? Ik heb zelf informatie opgedaan die consumenten of afnemers van dit soort van apparaten nooit te horen zullen krijgen. Ik kreeg deze info van iemand die een persoonlijke relatie heeft gehad met één van de ingenieurs die heeft mee geholpen met het ontwikkelen van deze apparaten. Als ik dan te horen krijg dat hij zo’n apparaat zelf niet zou gebruiken, dan gaan er bij mij toch wel enkele alarmbellen af of zet het mij in ieder geval wel tot nadenken. Het zou hierbij gaan over iets op moleculair niveau. Zeg dus later niet mocht gaan blijken dat het gebruik hiervan misschien toch wel helemaal niet heel zo verstandig is, ’ich habe es nicht gewusst’.

Niet erg geloofwaardig, komende van iemand die dood water promoot. Bovendien veel speculatie en geen enkel hard bewijs. Er is echter overweldigend wetenschappelijk bewijs voor de werkzaamheid van geioniseerd water. En het anekdotische bewijs liegt er ook niet om: typ een willekeurige ziekte in op YouTube met het woord “Kangen” erachter en je ziet doodgewone mensen die hun laptop hebben aangezet en de moeite hebben genomen om hun verhaal te vertellen. Hoeveel mensen verhalen over hun geweldige ervaringen met gedestilleerd water?

Mike