Reageer op: FvD

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden FvD Reageer op: FvD

naief
Bijdrager

ik gaf je toen al het stem advies sgp, maar het is evengoed goed dat hun in de kamer zitten en ik wens ze ook meer zetels toe. Als er 1 partij is die je niet kan betrappen op niet continue hun stinkende best te doen voor de gewone nederlander, dan is het de sgp wel.
Helaas durven er tot nu toe alleen gelovige mensen op hun te stemmen. Maar wat is er mis met je rentmeesterschap serieus te nemen? En wat is er mis met zondagsrust? Je weet wel de tijd die je aan familie, vrienden en of je spirituele groei wijd ipv meer te consumeren.
Heel af en toe neem ik wel eens de tijd om naar de tweede kamer of een commissie te luisteren en elke keer als hun aan het woord zijn, valt op dat ze betrokken zijn, hun huiswerk gedaan hebben en luisteren naar de gewone man en zich daar hard voor maken. Vergis je niet, ik ben blij met de fvd, maar op de voor mij belangrijke onderwerpen zijn ze nog steeds onzichtbaar. Wat zou de sgp wel niet allemaal kunnen doen als ze 4 of 5 zetels hebben. En ik vermoed dat de gemiddelde sgp-er zich niet om laat kopen. Afijn ik wens beide partijen en Wilders meer stemmen toe.