Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

liesje
Bijdrager

Mijn nieuwe computer doet het weer en ik kan dus weer reageren af en toe.
De reden waarom ik vaak NIET reageer is dat ik mezelf niet capabel genoeg vind om een discussie aan te gaan. Over politiek al helemaal niet. Maar ik lees wel alles.
Ik heb heel veel geleerd via dit forum en gemerkt dat ik erg leergierig ben. Iedereen bedankt daarvoor.
Maar nu over Ben en Tony.
Ik heb 3 boeken naast me liggen . Medical Medium van Anthony William, Bijnieruitputting van James L. Wilson en Het Hashimoto Protocol van Izabella Wents,
Stel dat ik bv James als onderwerp zou kiezen hier op het forum, dan zou de naam James constant genoemd worden omdat er steeds verwezen wordt naar zijn boek. Dan zou Mike dus kunnen zeggen dat men een “goeroe” achterna loopt.
Anderzijds willen we altijd een “bewijs” van alles wat wordt beweerd.
Dus als dat bewijs steeds van dezelfde onderzoeker komt loop ik dan een “goeroe”achterna?
Mijn eigen wetenschap heb ik immers ook niet zelf bv allemaal in een laboratorium o.i.d. kunnen uitzoeken.
Dan hebben we ook nog dat “wetenschap” konstant in beweging is. Men spreekt elkaar konstant tegen bv. vroeger werden onderzoekers in de gevangenis gezet als ze een andere mening hadden. De aarde was immers plat.
En nu worden wetenschappers zelfs omgebracht om hun andere ideeen terwijl ze waarschijnlijk een goede ontdekking hebben gedaan die de pillenindustrie niet welgevallig is.

Dachten jullie nu werkelijk dat alles was Tony beweert ik zomaar ga nadoen? Al zou ik het willen dan nog is het me om allerlei redenen te lastig.
Iedereen hier maakt zijn eigen keuzes en heeft zijn eigen problemen omdat geen lichaam hetzelfde is.
Ik ben dus blij met Ben en Tony.