Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Binc
Bijdrager

Nou Ben,

Geen idee of je hier nog mee leest. Maar vind het jammer dat je niet bereid bent om de geschreven kritiek te incasseren. Snap dat het je raakt. Misschien ben je bereid om nog eens je berichten in de verschillende topics terug te lezen waarin je echt voor het merendeel refereeert naar Tony. Als je kijkt naar wat Mike geschreven heeft over dat Tony telkens weer ter sprake komt hoop ik dat je ergens toe kunt geven dat hij terecht hierop reageert. Het staat er misschien nogal hard maar gezien de duur van hoe lang jij actief bent op het forum weet je inmiddels ook dat hij is zoals hij is. Ik had van jou de indruk dat jij een persoonlijkheid bent die hier mee om zou kunnen gaan.
Ik denk nog steeds dat jij dat in je hebt en hopelijk als alles enigszins wat geland is je dat zelf ook in wil zien en toch terug wilt komen, zonder elke keer te refereren naar Tony. Ben je niet meer bereid om terug te komen wil ik je toch het allerbeste wensen!