Reageer op: jodium

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid jodium Reageer op: jodium

Binc
Bijdrager

Na de discussie van afgelopen weekend hier over jodium ben ik zondag weer eens gestart met jodium inname. Ik had dit even weg gelaten ivm mijn klachten die ik had na mijn h2o2 avontuur. Ik durfde het voorlopig niet te nemen. Ik heb niet de 5% oplossing maar de 3% destijds aangeraden door Ben om voorzichtig te beginnen. Ik nam het zondag voor het slapen. 2 druppels in water met azijn. En gisteravond ook 2 druppels. Volgens mij is dit niet veel. En toch merk ik meteen reactie. Voel me wat vrolijker in elk geval. En het lijkt of ik dieper slaap. Aan de andere kant merk ik vandaag toch wel gespannen spieren in mijn schouders. Gisterochtend was ik mega vroeg wakker terwijl ik vanmorgen de grootste moeite had om op te staan. Meestal ben ik wel een vroege vogel maar voor mijn doen vanmorgen dus niet. Vandaag even geen jodium. Morgen weer. Ik weet dat er eigenlijk selenium bij zou moeten maar ben toch huiverig voor de selenium. Dit omdat ik toen ik dit eerder nam mijn hele menstruatie cyclus in de war schopte met een lage dosis selenium. Alleen nam ik toen weer geen jodium. Misschien als ik nu allebei neem hetwel goed gaat. Voor nu nog enigszins terughoudend hierin.