Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Ben, jij deelt ook steken onder water uit over Trump en Qanon, ik bespeur de nodige projectie.

Gedestilleerd water is kapot en niet snel meer goed te krijgen. Masaru Emoto heeft ooit een foto gemaakt van bevroren kristallen van gedestilleerd water. Wat je ziet is geen kristalstructuur meer maar een vierkant blok.

Tony P. keert zich ook tegen een ander levenscheppend bestanddeel, koolstof. Never mind dat ALLE leven op aarde, incl. menselijk leven, gebaseerd is op koolstof. De beste man vertegenwoordigt dode materie, meer kan ik er niet van maken.

Als jij na een tijdje afwezigheid ineens een hele vrijdagavond en zaterdagochtend allemaal Tony-info plaatst noem ik dat spammen. Als je daarnaast in andere topics voortdurend Tony erbij haalt als zijnde de fontein der wijsheid begint het bij mij te jeuken. Als je vervolgens ook nog met droge ogen beweert niet achter goeroes aan te lopen wordt het ronduit lachwekkend.

Ik heb jou en KI via email met elkaar in contact gebracht, dat lijkt me zinvoller. Net als Tony ben ik nl. ook bang voor vervuiling – van dit forum, welteverstaan.

Mike