Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Binc
Bijdrager

Nou Ben,

Slaap er gewoon even een nachtje over. Nu haal je de voor jou alleen negatieve berichten naar boven. Maar er is eerder ook reactie geweest dat aanvullingen altijd welkom waren.

Misschien is het nu niet het juiste moment om te zeggen, maar soms komen sommige berichten met Tony argumenten over alsof we allemaal zo moeten gaan leven. Ik snap je enthousiasme wel als je overtuigd bent van iemand waarvan je onder de indruk bent. Maar het moet niet zo zijn dat op dit forum, welke nog altijd voor Weston Price staat door slaat naar Tony. In je enthousiasme over Tony vind ik ook dat het soms door slaat. De indruk die het mij geeft is dat je nauwelijks nog normaal kan leven en genieten.

Er zijn idd argumenten die haaks staan tegenover waar Weston Price voor staat. Niet alles word altijd even subtiel neer gezet. Dat weet jij zelf ook wel.

Persoonlijk zou ik het jammer vinden aks je hier niet meer komt omdat je ook nuttige info deelt zonder dat het over Tony gaat. Of je weg blijft of niet is verder geheel aan jou.