Reageer op: De gevaren van ultrasound (echo)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid De gevaren van ultrasound (echo) Reageer op: De gevaren van ultrasound (echo)

naief
Bijdrager

en als je toch al zover komt. Ik heb zelf zwangerschapsyoga gedaan en dat als heel fijn ervaren. Bij mijn laatste heb ik gezegd dat ik niet als een idioot ging persen en dat ik die heisa van hun ook niet wou. Alles zelf gedaan. Het voelde veel beter. Ik heb het trouwens ondanks alle verhalen over houdingen altijd liggend in bed gedaan, dat voelde voor mij het beste. En bij de laatst die nu 3 is ben ik ook nooit naar het consultatiebureau geweest. Zo veel beter!!! Maar dat is natuurlijk wel makkelijk zeggen als je er al een paar hebt. Volg je gevoel!
Mijn oudste is later ontstoort voor oxcytocine wat ze ‘stiekum’ gegeven hebben. En als het zover mocht komen ook inknippen, gelukkig niet gehad’schijnt voor veel vrouwen later problemen te geven (meridiaanverstoring). Hoe het precies zit met hechtingen weet ik niet maar ik denk dat dat ook stoort. Misschien eens googlen op desiree rover inknippen op haar facebookpagina. Maarja we moeten het ook met onze westerse lichamen doen.