Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Kapitein_Iglo
Bijdrager

Er zit echt een diepere gedachtengang achter waarom we nu andere keuzes maken. Wij eten al jaren volgens de richtlijnen van Weston Price. Nu nog steeds alleen dan wel aangepast. Als je het echt wilt begrijpen dan zal je je meer moeten verdiepen in waar Tony het over heeft. Maar ik begrijp de weerstand wel. Die hadden wij eerst ook. We hebben eerst uren naar hem geluisterd en zelf onderzoek gedaan naar dit onderwerp voordat we tot deze conclusie kwamen.

En Binc we eten ongeveer 5 dooiers per persoon/kind per dag voorheen 2. Soms meer als onze boeren meer kunnen leveren. Maar we eten nog veel meer waar mineralen in zitten zoals dagelijks bottensoep en sole. En in mijn vorige bericht gaf ik al aan dat we ook supplementeren volgens Tony zijn ascorbic acid formule. Op deze manier proberen we te compenseren voor het weglaten van orgaanvlees en de levertraan. Dat is wat voor ons nu het beste voelt om te doen na alles wat we over dit onderwerp te weten zijn gekomen.