Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Binc
Bijdrager

Door Tony eten wij bijvoorbeeld geen levertraan, lever of andere organen meer en hebben we besloten om dat ook niet meer aan onze peuter en baby te geven. We eten i.p.v. orgaanvlees en levertraan veel meer eierdooiers

Kun je uitleggen waarom je meer eidooiers eet? En meer in de zin van? Dus hoeveel eidooiers nam je dan voordat je op de hoogte was van Tony?? Dezelfde Tony die zegt dat het niet mogelijk is om voldoende vitaminen en mineralen uit voeding te halen? Lukt dat dan wel met alleen een paar extra eidooiers? Diezelfde Tony die Om deze reden zegt dat supplementeren belangrijk is?

Graag een uitleg wat de toegevoegde waarde is van ahornsiroop. Waar zou dat goed voor zijn volgens Tony?? Je kan me niet wijs maken dat dat om mineralen te doen is namelijk. Als je dan dit soort argumenten hier neer zet zou het fijn zijn om dit ook te onderbouwen. Helaas lees ik dit niet terug.

Op de rest ga ik verder maar niet in. Ik wil het echt serieus niet weten.