Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist Reageer op: Tony Pantalleresco a Canadian Herbalist

Ben
Bijdrager

Kapitein-Iglo en partner, fijn en heel goed om te horen dat jullie baat hebben met enkele van zijn remedies.

Ik zie Tony en zijn onderzoek partner Bryan ook als grondlegger die deze materie ter sprake hebben durven brengen en neem deze informatie zelf ook graag ten harte.
We zitten in andere tijden en het is inderdaad behoorlijk schokkend in hoe we op grote schaal zijn misleid.
Ik ben zeer benieuwd of het jullie gaat lukken de anti nano driehoek te maken en zou daarover graag in contact met jullie willen blijven. Omdat ik zelf geen bad heb, zit ik meer te denken aan het gaan maken van de emmer. De oudere versie heeft Tony ook allang weer verbeterd met magneten.
Ik weet ook dat het lastig is om deze info over te brengen aan de nog steeds vaak slapende zeg maar.
Met de honing zou ik oppassen vanwege de ruime aanwezige ‘carbon’/ koolstof. Op het gebruik hiervan is hij teruggekomen. Het gebruik van ahornsiroop heeft momenteel zijn voorkeur.