Reageer op: jodium

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid jodium Reageer op: jodium

Ben
Bijdrager

Waar baseer je je idee op dat Tony dit niet mee neemt?

Ik heb in de laatste anderhalf jaar al zeker meer 100 video’s en podcasts van Tony gezien en beluisterd en weet dat dit niet zo is. Ik heb volgens mij ook al een keer eerder tegen je gezegd dat je volgens mij nog geen idee hebt van wat deze man aan de mensheid duidelijk probeert te maken. Ook probeert hij volop met oplossingen hiervoor te komen. En dit niet vanuit winstbejag zoals wel vele bekende ‘gurus’ dit doen.
De uitdrukking ”goofy-guru-itis” die hij ziet als een ‘new health issue’ komt ook van hem.

De wereld is na 1950 drastisch gaan veranderen op ook het gebied van voeding en gezondheid waar dus ook Weston Price niets van heeft meegekregen. Deze bijzondere man is neem ik aan in 1948 overleden.
Tony heeft over vanaf deze periode veel onderzoek gedaan, vooral ook naar studies van voor 1929 dacht ik te hebben vernomen. Hij acht deze nog het meest betrouwbaar. De documentatie waar deze man ook doorheen gaat is echt niet voor velen weggelegd, te begrijpen of te bevatten. Hij heeft ook zo zijn eigen manieren om onderzoek te doen en dat is beslist geen google.
Ik kan zijn kennis en zijn manier van delen in ieder geval enorm waarderen en doe er zelf ook mijn voordeel mee. Zaken die ik 2 jaar geleden nog niet kon begrijpen mbt mijn eigen gezondheid zijn me inmiddels een stuk duidelijker geworden. Ja…ook ik heb vele jaren lopen aanmodderen met het idee dat ik goed bezig was. Was dus ook besmet met diezelfde ”goofy-guru-itis”. Was!!