Reageer op: Abortus, ja of nee ?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Abortus, ja of nee ? Reageer op: Abortus, ja of nee ?

naief
Bijdrager

je komt ook een stap verder gaan. Overkomen ons in het leven dingen of zit er een plan achter? Kunnen we het uren over hebben. Dat geeft ook antwoord op de verkrachte vrouw.

en deze gooi ik er ook even in. Als het leven heilig is en een kind verwekken is heilig kun je in een relatie nooit zomaar zwanger raken. Uiteraard bedoel ik hier de grote groep mee. Als seks nou geen seks is, maar dat je dan een verbinding aangaat met je partner. Als een kind verwekken niet domweg neuken is, maar een heilige daad? Als mensen zo in relaties gaan staan is een zwangerschap niet zomaar een oepsie. Nu wordt er heel veel onbewust rondgeneukt omdat we officieel als gemiddeld met onze 16e actief zijn( heb me altijd al afgevraagd of dat waar is) en we volgens durex gemiddeld 3x per week wippen. Nou als ik voor mezelf mag spreken is die 3x per week na een paar jaar relatie eerder 3x per maand. Seks moet altijd maar kunnen. Onthouding kan ook passend zijn in dit licht.
dan komen we weer uit bij wat op tv is en wat er op school is. We zijn allemaal gehersenspoeld.

ben ik zelf voor of tegen? Dat wisselt. Ik ben sowieso tegen veel verboden, dus zowel tegen als tegen tegen. Je kan om te beginnen abortus niet meer promoten, leeftijd omlaag brengen zodat niet de ene week een vrouw abortus kan plegen en de artsen de volgende week alles doen om een kind te redden. En stoppen met de hersenspoeling. Het verhaal van de verbinding weer breed vertellen. Dan zal de behoefte afnemen. En iedereen is verantwoordelijk voor haar eigen keus en als je verantwoordelijk bent voor je eigen keus is iemand anders dat ook voor de hare.

Mike heeft behoorlijk gelijk over de vrouwenrechten e.d. Maar het kost wel een paar nachtjes slapen. En hij stelt het wat bout, want hij heeft het natuurlijk niet over zulke weldenkende vrouwen zoals ik.