Reageer op: De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes) Reageer op: De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Poekie
Moderator

Hallo allemaal,

Mike Donkers geeft al vele jaren lezingen in West-Friesland en is daar altijd een graag geziene spreker. Wie hem wel eens heeft zien spreken weet dat hij vol enthousiasme kan verhalen over het baanbrekende werk van Weston Price, die in 10 jaar tijd 14 natuurvolkeren bezocht en onderzocht en tot de conclusie kwam dat het geheim van hun gezondheid o.a. in hun voeding zat.

Al jaren vertelt Mike over het belang van vloeibare en semi-vloeibare voeding. Het kan geen toeval zijn dat alle culturen over de hele wereld traditionele soepen en stoofschotels kennen. De basis is dus water, maar het ene water is het andere niet. Dit jaar heeft Mike ontdekkingen gedaan over de structuur van water, die hij maar wat graag met ons wil delen. In de woorden van Mike:

Nu bedenk ik me hoe jammer het is dat Price wel de moeite heeft genomen om de voeding van deze mensen te onderzoeken, maar niet hun water. Ik ben er inmiddels van overtuigd geraakt dat een belangrijk onderdeel van de gezondheid van deze mensen niet alleen zat in wat ze aten, maar ook in wat ze dronken.

Dit nieuws wil hij graag met ons delen op de lezing van 13 oktober a.s.
Wil je hier bij zijn en heb je nog niet gereserveerd, er is nog plaats in Midwoud.
Er is nog plaats in de ‘herberg’.

Misschien tot vanmiddag, zie bericht hierboven voor de gegevens.

Lia