Reageer op: Abortus, ja of nee ?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Abortus, ja of nee ? Reageer op: Abortus, ja of nee ?

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Mannen die hun verantwoordelijkheid niet nemen zijn evengoed egoistisch. In onze overgefeminiseerde samenleving is de man echter altijd meteen de klootzak, vrouwen kunnen nooit iets fout doen. Ik breng daar een natuurlijk en gezond tegenwicht in. Je kunt dat disrespectvol noemen, maar dat maakt me niets uit.

ik snap dat het erg is abortus te plegen wanneer je ook je kind ter adoptie kan stellen maar is dat wel het beste voor je kind?

Het kan niet anders dan dat je ook een vrouw bent, want dit is echt vrouwen’logica’. Het gaat hier om de keus tussen leven of dood voor het kind en jij vraagt je af wat beter is voor het kind?! Welke idoot heeft bedacht dat hyperemotionele vrouwen de arbiter mogen zijn over leven of dood?

Nog belangrijker: wat is beter voor de samenleving? Onze geboorteaantallen zijn nu zover gedaald dat onze kinderen de bevolkingsaantallen niet meer kunnen aanvullen. En die kinderen hebben nog geluk dat ze geboren mochten worden! Waarom moeten we kinderen adopteren uit allerlei delen van de wereld as we ongewenste kinderen geboren laten worden en dan adopteren?

Mike