Reageer op: wasmiddel

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid wasmiddel Reageer op: wasmiddel

Binc
Bijdrager

Ik zit dit met een grote grijns te schrijven. Lighten up, maak die troep van Marcel op en koop daarna vervolgens gewoon een wat beter product (ja want er is slechter, maar ook beter).

Hierover had ik eerder ergens hierboven al aangegeven dat de spullen van Marcel niet het enige is wat ik in huis heb.

Laten we het hier nou maar weer verder over informatie over wasmiddel en schoonmaakmiddel hebben. Het draadje over Binc is elders wel te vinden.

Gezien bovenstaande reactie geloof ik niet dat ik degene ben die aan dit draadje een draai geeft alsof het over mij gaat. Dat kwam vanuit jou met onderstaande reactie, naast een vage reactie met een puntje dat je mij ergens mee denkt te raken? Maar dat maakt mij niet uit. Ik heb het niet op mezelf betrokken aangezien de verwondering bij jou vandaan komt met onderstaand bericht. Ik zeg daarop alleen maar dat ik zover niet wil gaan. Prima toch?

Wat een wonderlijke reactie Binc voor iemand die zo enorm met haar gezondheid bezig is.

Dat jij zorgzaam bent, dat siert je en is tot op bepaalde hoogte een goeie eigenschap.
Zoals gezegd zullen er zeker leden van het forum zijn die je informatie ter harte nemen. Het is fijn dat he het gedeeld hebt. Voor wat betreft mezelf ga ik me er niet zo druk om maken. Desondanks, dankjewel voor je bezorgdheid.