Reageer op: Filshie clips operatief verwijderen

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Filshie clips operatief verwijderen Reageer op: Filshie clips operatief verwijderen

-B.arr
Bijdrager

Ja Tanja, de clips zijn volgens mij een oudere ‘oplossing’ dan Essure, echter geven ze ook de hele scala aan klachten (die ik helaas ook ervaar).
Ook zijn er problemen met Avabloc, Adiana en Falope ringen.

Kortom, een sterilisatie met plaatsing van lichaamsvreemde hulpmiddelen is gewoonweg af te raden in mijn optiek.

De klachten sluipen erin. Het is de vraag of mijn waslijst aan klachten van die ringen af komt, maar ik neem nu maar liever het zekere en wil ze eruit hebben. De tijd zal het dan leren of ik wel verder herstel.
Ik ben al een heel stuk opgeknapt sinds decennia terug, echter zijn er nog teveel vreemde ervaringen.
De ringen verwijderen is voor mij net als amalgaam verwijderen, namelijk dat ze dan in ieder geval geen storende factor meer kunnen zijn.

De dames op de facebook groep vermelden dat alleen algehele narcose mogelijk is omdat de operatie op dezelfde wijze zou gaan als bij het plaatsen. Je wordt ondersteboven gehangen, krijgt dus ook beademing, wordt volgepompt met gas en dan via een kijkoperatie moet de boel eruit. (Hoe heb ik dat ooit kunnen laten doen he? What was I thinking)
Eerst maar eens horen wat de arts hiervan zegt, maar als het mogelijk is dan doe ik de verdoving liever lokaal inderdaad.

De narcose zie ik dan ook het meest tegen op en hoop hier een uitweg te vinden. Ik heb ook wel eens gelezen over hypnose, echter is dat ook een mindfuck. Ik juich daar dus ook niet gelijk over 😉

THC en CBD zijn inderdaad wel een optie alleen heb ik er strijd mee, maar dat is een ander draadje 🙂

De Filshie clips zouden gemaakt zijn van titanium en siliconen.

Laat het nou zijn dat ik jaren geleden ineens niet meer tegen mijn titanium -en ook andere- oorbellen kon. Daar dacht ik dus pas gisteren aan (zo zie je maar hoezeer klachten erin sluipen) na gelezen te hebben dat iemand titanium allergie had ontwikkeld. Ik heb ‘gewoon’ jaren geleden mijn oorbellen uit gedaan en gedacht dat mijn lijf ze niet meer wil. Ik vond het wel vreemd, maar dacht dat het aan de ‘gaatjes’ in de oren lag, dat dit iets met acupuntuurpunten te maken had. Ook heb ik het wel gelinkt aan het detoxen met raw food. Toen is er echter natuurlijk ook wel een lampje aan gegaan dat als mijn lijf oorbellen niet wil, dat het dan clips ook niet wil. Maar ja, die doe ik zelf niet zomaar even uit.

Het is elke keer weer alle punten aan elkaar linken, echter zie ik ook niet het geheel. Dat heeft veel tijd nodig blijkbaar.
Ik hoop maar dat dit een stap in de goede richting is, alleen moet ik hier nu eerst wel met zo min mogelijk verlies van gezondheid doorheen zien te komen.

Tips zijn dus meer dan welkom 🙂