Reageer op: Heksje stelt zich voor

Forum Forums Stel jezelf even voor Heksje stelt zich voor Reageer op: Heksje stelt zich voor

Heks
Bijdrager

Hallo allemaal,

na een flink aantal maanden sabbatical en ik er stellig van overtuigd was dat Mike mijn account wel kon dumpen, keer ik terug op het forum.

Veel tijd is er verlopen en ik heb inmiddels behoorlijk ervaring, veranderingen (figuurlijk, spiritueel en letterlijk), levenslessen, informatie en al meer opgedaan en doorgemaakt.

Regelmatig las ik nog wel op het forum, maar kon dus niet reageren daar ik mijn account stop had gezet. Dat was gewoon ook even goed.

Nu merk ik toch dat ik weer behoefte voel om informatie te delen, behoefte voel om ‘huiswaarts’ te keren, maar ook behoefte voel om nieuwe informatie op te doen daar mijn groei niet gaat zoals het volgens mij mogelijk zou kunnen zijn.

Kortom, hernieuwde inzichten hebben mij terug doen komen op het verlaten van het forum. Mijn oude account onder de naam “Heksje” kon niet meer hersteld worden, dus vandaar een nieuw account onder de meer volwassen naam “Heks” daar ik gegroeid ben 🙂

Dank aan Mike dat ik terug mocht en kon keren naar dit forum, wat van groot belang is en altijd is gebleven in mijn leven!