Reageer op: Cytochroom P450 Polymorfisme

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Cytochroom P450 Polymorfisme Reageer op: Cytochroom P450 Polymorfisme

gif-vrij
Bijdrager

@sampjes
Wat een lastige huisarts. Als je gevoel zegt dat er iets niet klopt zou ik er toch op aandringen of eventueel een andere huisarts bezoeken. Alhoewel ik mijn twijfel heb of de reguliere geneeskunde antwoord geeft op je probleem zonder direct medicatie te geven voor de symptomen.
Ik was wel doorverwezen naar een internist. Maar zowel de huisarts als de internist kwamen tot de conclusie dat het psychosomatische klachten waren.
Daar moest ik het mee doen. Na een jaar nog steeds klachten en moest ik een andere weg inslaan om antwoord te krijgen op mijn vragen. Bij mij zakte ook mijn eten niet, dit bleek een tekort aan verteringsenzymen van de alvleesklier.

Echter het is een kostbaar iets om alternatief naar je antwoorden op zoek te gaan. Bijna alle onderzoeken voor eigen rekening. Tja ik weet waar ik voor werk. Maar er is heel veel duidelijk geworden. Deze antwoorden had ik via de huisarts niet gekregen.