Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Lievergezond, ik kijk ook vaak naar mensen die heel wat meer klachten hebben dan ik. Dan ben ik er nog goed vanaf gekomen denk ik dan.
Jij hebt absoluut veel meer klachten dan ik. Ik hoop voor jou dat in die tussentijd ook de meeste klachten zijn verdwenen of onder controle. Je mag trots zijn op jezelf, je hebt je gezondheid in eigen handen genomen. Je moest wel, dat begrijp ik, maar je deed en doet het wel.
Aanvankelijk moest ik ook wel en zo begint het dan. Ik zat de hele dag op bed want in een half liggende houding kon ik de diaree die de hele dag door aanwezig was een beetje onder controle houden. Nooit reguliere middelen genomen. Een simpele stoelgangthee bracht redding.
Ik kijk ook wat ik nog allemaal wel kan. en dat is veel.
Ik kan ook goed alleen zijn en hou van lezen en ben geinteresseerd in wetenschap.
Ik kan genieten van kleine dingen. Ik heb nog niet gegeten, ik heb eerst een leverdrankje genomen (is lekker). Straks koffie in het zonnetje, neem ik de tijd voor enz. enz.
Ik hoop dat jij dat ook kunt. We zijn niet zielig, we hebben gewoon pech gehad.