Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Lievergezond
Bijdrager

hallo Liesje,

Dit is niet 1,2,3 te beantwoorden.

¨Hoe maak ik mezelf ergens makkelijk vanaf?¨

En aangaande dat je jezelf liever anders had gezien op je 80ste en dat je jezelf elke dag geconfronteerd ziet met de gevolgen van o.a. die bestraling: dat vind ik oprecht verdrietig voor je.

Mijn lichamelijke klachten verschillen weliswaar met die van jou, maar ze begonnen ook rond de tijd dat ze bij jou begonnen en ze zijn zo ingrijpend in mijn leven geweest (m.b.t. mijn prive- en werkende leven) dat ik me er wel mee bezig (heb) moet(en) houden. Ik kan geen voedingsmiddel eten of ik reageer erop met sinusitis, depressie, bloedneuzen, hoofdpijn, verstopping, kouwelijkheid, tinnitus, opgeblazen maag, eczeem, uitkotsen en die eeuwige vermoeidheid.

Het is uiteraard niet jouw hobby om jezelf aan je haren uit het moeras te trekken, zo is het dat bij mij evenmin. Maar je hebt al met aardig wat dingen leren omgaan van je gezondheid: dat er dingen zijn waar je invloed op hebt ook in hachelijke situaties: dat geeft mij persoonlijk in elk geval kracht en hoop op een nog groter gevoel van vrijheid in mijn leven. Gevoel van controle.