Reageer op: Cytochroom P450 Polymorfisme

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Cytochroom P450 Polymorfisme Reageer op: Cytochroom P450 Polymorfisme

Sampjes
Bijdrager

@gifvrij, oh mijn huisarts gaat hier echt niet aan mee werken. Ik had/heb vreselijke maagklachten en zelfs toen wilde zij mij maar beperkt laten onderzoeken. En dat terwijl de klachten echt heftig waren en ik ook gewichtsverlies had, aanhoudende diarree en het gevoel had dat mijn eten niet zakte. Na een paar onderzoekjes gaf ze het op met: ga maar maagbeschermers slikken, doei!

Ik reageerde 2jr terug ook heel heftig op penicilline bijv en krijg heftige bijwerkingen van bepaalde medicatie. Ik zie hier dan zeker verband met het missen van leverenzymen.

@ liesje: interessant die Ben lynch. Lever als oorzaak van darmklachten lijkt mij heel goed kunnen. Ik heb dus ook terugkerende candida etc terwijl dit bij mij absoluut niet door suikers e.d kan komen. Ook stress is flink gereduceerd. Dus ik denk toch aan die slecht werkende lever die ik heb meegekregen. Mijn vertering is denk ook echt zwaar onder de maat.