Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Daar ben ik het helemaal mee eens Lieverg. Dat Hash. niet iets is wat zomaar genegeerd kan worden en dat het op den duur zeer ernstige gevolgen kan hebben.
Reguliere artsen (ziekenhuis hebben me alleen maar geld gekost, geen enkel advies waar ik wat aan had. Of ze komen met pillen die ik niet wil slikken. Van voeding weten ze niets. Wat moet ik daar?
Ik vertrouw op mijn eigen gevoel/goede voeding/verstand/orthom.arts enz.Het internet is 1 grote bibliotheek. Laat mij maar lekker de hele dag zoeken, haha.
Hebben jullie wel eens van glutation gehoord? Het lichaam maakt dat zelf aan. nooit geweten. Toevallig las ik ook dat het in grapefruit zit. Mijn vertering was nooit goed en dus kon ik tekorten krijgen.
Mijn buurvrouw met 10 pillen thyrax hoor ik nooit over speciale voeding.
Ik weet zeker dat ik met behulp van dit forum mijn gezondheid heb verbeterd. Er is ook een forum over LAR syndroom. Niet gevonden dat er daar iemand iets met voeding doet. Ik voorspel dat ze op den duur allemaal meerdere klachten krijgen. kan niet missen.
Oke, als ik meer weet over mijn ontl.nu en de noodzakelijke bloeduitslagen laat ik het weten.