Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Binc
Bijdrager

Liesje,

Ben je in behandeling bij een endicrinoloog? Of gaat alles via de huisarts? Als het goed is doet een endicrinoloog meer onderzoek. Ook zijn de richtlijnen veranderd en is het advies nu dat t3 standaard geprikt zou moeten worden. Ook zou het niet verkeerd zijn als de tg antistoffen getest worden.

Ik vind eerlijk gezegd niet dat je zomaar vsn lievergezond aan moet nemen dat je hashimoto hebt. Het is prima dat je argwanend bent maar artsen uiteraard. Maar anderzijds is het ook niet terecht om de adviezen en constateringen al te licht te nemen. Als je dan advies zou Willen van iemand met Kennis van zaken zou je wellicht een consult kunnen doen bij Tanja van het forum hier.
Zelf heb ik daar veel aan gehad. En Natuur ook zover ik begrepen heb.
Aannames doen uit boeken of een forum lid die meteen hashimoto uit spreekt zou ik persoonlijk met een korreltje zout nemen. Er is namelijk een verschil of je nachten lang achter de pc zit te lezen over hadhimoto of overdag. Eten niet kunnen verteren zoals eiwitten wijst toch ook op tekort aan maagzuur.

Due duizeligheid zou ik niet weten. Komt ook voor bij hoge bloeddruk. Ben je dan continue duizelig of wisselt dat?

Momenteel heb ik ook last van duizeligheid. Afgelopen weekend heb ik verkeerde onnozele beweging gemaakt waardoor ik nu spit in mijn nek heb. Kan me hoofd haast niet bewegen. Denk dat de duizeligheid bij mij daarvandaan komt. Lukt nu even niet om te functioneren zonder pijnstilling.