Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

https://www.gezondheidsplein.nl/…/schildklieraandoeningen/…schildklieraandoeninge…

er valt genoeg te lezen over de schildklier en hashim. Ik herken me niet in alle klachten. Klacht moeheid bv. Moeheid doet me denken aan moeheid in het hoofd. Ik ben altijd erg helder in mijn hoofd.
Ik ga te laat naar bed en ben dan vroeg wakker, om 5 uur of 6 uur al. Ik dommel dan nog wel weg maar slapen noem ik het niet.
Die duizeligheid, het is net alsof het uit mijn nek komt (achter).
Ik denk dat ik meer thyroid kan nemen. ik nam 30 mg in de ochtend, nu 2x 15 mg (over de dag versprijd) en maak er al 3x 15 mg van. Ik kwam al tegen dat iemand 250 mg nam. dat is nogal een verschil. Ook heb ik TG 100, is ook van varkens gemaakt en ondersteunt de organen.
Als T3 op de lijst staat doen ze het gewoon niet. Ik weet niet waardoor de waardes soms zo schommelen. Hoewel ik het over de afgelopen periode zou moeten kunnen vinden, ik schrijf nu mijn supplementen op i.p.v. voeding.
Wat betreft non-stop achter een toetsenbord zitten, ik denk dat er velen zijn die dat doen. Of je nou een boek in je handen hebt om te lezen of een computer, voor mij is dat hetzelfde. Hoewel ik liever een boek in handen heb.
En dan de TV. Het is een vorm van informatie vergaren, niets mis mee.
Mensen in een laboratorium bv, ik kan me goed voorstellen dat als ze met interessante onderzoekingen bezig zijn dat ze zo gedreven zijn dat ze dag en nacht doorgaan.
Vandaag weer een leverdrankje genomen. Zo wonderlijk hoe goed dat soms werkt.
Ik ben voor 2 dagen leeg. En ja, dan gaat het verder vanzelf. rara.
Wie kan me vertellen of dat kwaad kan om dat te vaak te nuttigen? Ik voel me er goed bij.
Neemt er momenteel iemand zo,n drankje? Wat is het resultaat?