Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Hoi Lievergezond, verbaast me niet dat jij degene bent die antwoordT. Je bent deskundig op dit gebied.
Ik heb inderdaad dat boek destijds doorgenomen en wat me opviel (wat ik me herinner) dat er zulke lange lijsten in staan wat je allemaal zou moeten doen en laten. Niettemin heb ik het boek meteen weer gepakt en ga het opnieuw bestuderen. Dokters geloof ik zowiezo niet meer dus dat is het probleem niet. Ik moet het zelf doen aan de hand van bv dit boek of orth.mol. artsen. Mijn arts Kleipool (orth.mol) vind ik ook niet goed genoeg. Zoekende op internet vind ik misschien wel iemand die goed genoeg is om me te begeleiden, echter meestal zijn ze toch niet goed genoeg.
Ik wil nu snel de TPO waardes weer laten controleren.
Ik weet het van die gluten, neem geen tarwe maar wel spelt bv. Melk weet ik ook, neem af en toe (geiten)yoghurt omdat dat dan weer goed voor de darmflora zou zijn. bovendien neem ik iets voor de lever, glutathion en alphalupon gaat door de yoghurt. Ik gooi de omhulsels weg.
Als inderdaad dierlijk schildklier niet goed is bij hash. daar schrik ik wel van. Dwijlen met de kraan open dus.
Die duizeligheid kwam ik ook tegen bij klachten van een doorlaatbare darm, en mijn darm is doorlaatbaar.
is in 2017 geconstateerd. Is ook nooit eerder door kleipoel iets van gezegd. dat ik dat moest laten checken. Misschien toch maar weer eens doen. Mijn gehoor is goed, en een eventueel evenwichtsorgaan is ook niet gemakkelijk te constateren en/of te herstellen.
Hoe is het nu met jou dan, heb je alles onder controle gekregen? en zo ja, hoe dan, en zo nee, waarom niet?
Heb je ooit een deskundige gevonden om je daarbij te helpen. Een regulier medicijn zit ik ook niet op te wachten. Dus wat dan?
Zomaar even snel uit de losse pols gereageerd.Heb vanavond weer tijd.

Prettige bijkomstigheid momenteel is dat ik meer tevreden ben over mijn ontlastingnteel