Reageer op: Nederlandse politiek

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Nederlandse politiek Reageer op: Nederlandse politiek

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Wat ligt er dan feitelijk ten grondslag aan het feit dat Volkert van der G. rechterlijke uitspraken als zijn eigen persoonlijke wc-papier kan gebruiken en met zijn onbeschofte gedrag de nabestaanden van Fortuyn en het Nederlandse volk een dikke middelvinger kan voorhouden?

Dit is een simpel feit, in menig kaartspel ook wel troefkaart of aas genoemd. Volkert heeft ‘iets’ achter de hand wat de gewone Nederlander al sinds de dood van Fortuyn vermoedt, maar wat de Nederlandse regering ten koste van alles onder het tapijt wil houden…. als staatsgeheim.

Dat dit ‘iets’ in de richting gezocht moet worden van het ‘iets’ in de enigszins riekende Kennedy zaak zal niemand verbazen, want ik durf er mijn hele fortuin, ik weet het, een leuke woordspeling, maar door de maatregelen van Rutte toch echt ingeschaald op 0,0 euro, op in te zetten dat als een gewone normale hardwerkende Nederlander morgen besluit wat extra luchtgaten in Rutte te pompen hij of zij nooit meer vrijkomt. Maar ook hier is er weer sprake van meten met twee maten, want waar door de politiek Fortuyn werd gezien als gevaar voor het establishment, daar is Rutte een nuttige dwaas voor ditzelfde establishment.

Mike