Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Ik ben de laatste tijd erg tevreden met mijn stoelgang, In principe spoel ik nu om de dag. inderdaad dikt de stoelgang dan meer in, maar niet alles. Ik heb dus de helft ingedikt en de helft alsnog dunnig. Maar als ik voel dat ik flink leeg ben ben ik erg tevreden want zo goed als zeker verder geen klachten. Mooi toch?
Wel neem ik regelmatig een “leverdrankje” en dat zet de ene keer wel en de andere keer niet de boel aan de gang. Als dat drankje niet werkt dezelfde dag voel ik het wel de volgende dag met spoelen. dan gaat het extreem goed.
Ik heb nog wel steeds klachten van duizeligheid en een stresserig gevoel af en toe en volgens mij komt dat door de schildklier.
Het VU doet een onderzoek naar Alzheimer en daar heb ik aan meegedaan. Er wordt o.a. medicatie gegeven (doe ik dus niet/nooit), vocht afgenomen uit de ruggemerg (doe ik dus niet/nooit) en een MRI scan van het hoofd. Dat heb ik dus wel gedaan. OOk 4 buisjes bloed afgegeven. Wat er allemaal is nagekeken weet ik niet – heb aan de huisarts gevraagd of ze de uitslag willen vragen aan het VU.
Wat ik wel meteen te horen kreeg was de schildklier TSH 7,9. Vrij T4 11,7.
En de bloeddruk te hoog. 168/92 Hypertensie noemen ze dat.
Maar ik had gefietst een half uurtje en ik voelde me niet goed van de schildklier. Als ik zelf meet in rust is het allemaal oke.
Zojuist gemeten 117/74. Ik heb apparatuur van Sanitas (Lidl of Kruidvat verkopen dat regelmatig). Ik maak me er dus niet zo druk over.
Zowiezo moet er meer gemeten gaan worden een dezer dagen. TPO waardes waren te hoog. Heb ik nu wel of niet Hashimoto en hoe erg is dat. Het laatste ontlasting-onderzoek toonde een doorlaatbare darm. Maar wat betreft onderzoeken kan ik wel aan de gang blijven. Ontl.oderz ga ik wel weer doen maar weet nog niet wanneer.
Ooit nam ik vloeibare enzymen maar die firma levert helaas niet meer. Daar was ik erg enthousiast over.
Via CorpusHealth nam ik nog enzymen maar dat was allemaal zo duur, ergens is er een grens.
Nu ben ik aan het zoeken op internet of ik enzymen nog nodig heb ja of nee. Nog niet gevonden. Ik neem nu thyroid, selenium, B-vitamines, glutatione, alpha luponzuur, iets voor de lever, levertraan.
Als die duizeligheid weg zou zijn zou ik zeggen, ik voel me alsof ik 18 ben. haha.