Reageer op: Feminisme

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Feminisme Reageer op: Feminisme

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Gabrielle, je hanteert de NAWALT-theorie (Not All Women Are Like That). Beantwoord eens deze vraag: hoeveel vrouwen heb jij als heldin die een CONSEQUENTE morele en onzelfzuchtige visie hanteren die de tand des tijds heeft weerstaan of zal weerstaan? Je mag er gerust een dag of wat over nadenken.

Beantwoord nu de vraag: hoeveel mannen ken je die een dergelijke visie uitdragen? Ik zal je alvast op weg helpen met wat moderne voorbeelden: Trump, Farage, Assange, Salvini, Orban, Kurz, Babis. Ik kan je ook talloze voorbeelden geven uit het recente en verre verleden.

Alleen maar omdat je de denkbeelden van verstandige mannen aanhangt wil nog niet zeggen dat als vrouwen het helemaal zelf moeten bedenken ze ook op dergelijke visies uitkomen. Kortom, vrouwen zijn volgers die mannelijke leiders volgen, ook jij. Het siert je dat je meer hebt met conservatieve mannen, maar wie zegt mij dat je zelf hier ook op gekomen was?

Ik weet het antwoord al: geen enkele vrouw komt op een rechts-conservatieve visie, het zijn allemaal marxistisch-collectivistische vaandeldragers van nature, dat is hun aard. Daarom zouden ze ook geen stemrecht moeten hebben. Dus: AWALT (All Women Are Like That), wel degelijk!

Mike