Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst

celticmyst
Bijdrager

Even een update, de leverreinigingen heb ik voor alsnog niet gedaan (hier schreef ik al eerder over).

Ik heb wel steeds het gevoel alsof er proppen in m’n maag zitten ofzo, een beetje rond m’n maag levergebied, alsof er verstoppingen zitten. Heel maf.

Het vette eten eet ik wel maar is net of ik het niet goed verteer

Als ik de literatuur over gal- en leverproblematiek erop nalees (waarin ook beschreven wordt dat de aanwezigheid van leverstenen klachten kan geven) dan geef ik dit als MOGELIJKE oorzaak. Echter hoop ik het op een andere manier op te kunnen lossen dan die reinigingen.
Ik heb een natuurgeneeskundige aangeschreven en zij was van mening dat dit mogelijk een te grote belasting op het lichaam is. Dat vinden sommigen hier ook (vooral als je bijnieruitputtingachtige klachten hebt). Sommige nemen echter toch de beslissing om de reinigingen te doen.

Al een tijdje heb ik dus het gevoel een soort van proppen in m’n maag te hebben over verstoppingen of hoe je het ook mag noemen. Maar vandaag heb ik ook gewoon echt enorme maagpijn erbij.

Nu moet ik zeggen dat ik ook veel stress heb gehad op mijn werk. Dat zal er misschien mee te maken hebben ook.