Reageer op: QAnon

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden QAnon Reageer op: QAnon

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Ik moet eerlijk toegeven dat ik al die tijd fout zat over AJ/Infowars.

Net als Dustin Nemos was ik AJ dankbaar voor de ‘red pill’ over 9/11 en vele andere zaken.

Mede-forumleden hebben de afgelopen jaren tevergeefs geprobeerd mij te overtuigen van het feit dat AJ een zionist is die voor Israel werkt.

Een van mijn andere vroegere helden, Mike Rivero, is al vele jaren geleden gebroken met AJ over het onderwerp Israel/zionisme. Ook dat bracht me niet op andere gedachten, ik volgde ze gewoon allebei.

Zelfs toen David Duke op overtuigende wijze AJ de oren waste bleef ik AJ nog trouw.

Toen ik me eind vorig jaar begon te verdiepen in QAnon volgde ik daarnaast AJ nog steeds en nam ‘Zach’ ook nog serieus. In het verlengde van AJ luisterde ik naar Jack Posobiec en Mike Cernovich.

Pas toen QAnon in maart dit jaar begon met AJ en Corsi te ontmaskeren begon ik wakker te worden omtrent Alex en Co.

Jullie weten ook dat ik altijd bereid ben om toe te geven dat ik het mis had, ik heb het in het verleden vaker gedaan. De beweging waar we deel van uitmaken wordt door het Q-fenomeen gezuiverd van nepfiguren en we moeten niet bang zijn om ons ongelijk toe te geven, zoals ik hier bijv. al deed:

Mike