Reageer op: Kanker

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Kanker Reageer op: Kanker

Godsgeschenk
Bijdrager

Ik wilde even mededelen dat mijn moeder afgelopen maandag gestorven is aan de kanker. Ze lag nog geen week in een hospice. De dokters deden niets meer voor haar en ze was uitbehandeld. Mijn moeder heeft toen geestelijk opgegeven. Op het hospice hebben ze haar om te kalmeren slaapmedicatie toegediend en ik vermoed, dat ze aan de morfine en deze medicatie gestorven is. Uiteindelijk rationeel gezien goed, ze was zo aan het lijden. Ik was bij haar sterven. Ik heb de gehele tijd haar hand vastgehouden en haar hoofd omarmd. Ze is uiteindelijk in mijn armen gestorven.
Mijn emotie is op het moment geblokkeerd, het is te erg voor mij. Ik ben bang als het emotioneel doordringt, dat ik in een paniektoestand kom.

Ik heb met mijn vader gesproken. Uiteindelijk ziet hij in dat ze de verkeerde weg gekozen hebben. Ik wilde nog met cel vitaal therapie van Dr. Rath beginnen, maar het was al te ver gevorderd. Ik hoop, dat als het mijn vader ooit zal treffen, dat hij dan mijn raad opvolgt, hyperthermie, of ozontherapie of vit.c. …

We hebben nu kunnen zien dat de farmacie echt de verkeerde weg was. Mijn moeder werd steeds een groter hoopje ellende. Vreselijk. Dit kan ik nooit vergeten.

Dorothé