Reageer op: Even voorstellen Anna 67 (astma)

Forum Forums Stel jezelf even voor Even voorstellen Anna 67 (astma) Reageer op: Even voorstellen Anna 67 (astma)

Anna67
Bijdrager

Hallo, ik voeg nog een reactie toe aan mijn voorstel berichtje. Ik heb namelijk een reactie geplaatst onder het topic Bouillon maar krijg er geen reacties op. Ik weet niet hoe ik het anders moet doen, of misschien een nieuw topic starten maar dat lijkt mij niet logisch.
Ik heb namelijk geprobeerd om goede bouillon te maken maar dat lukt mij niet. Hij blijft waterig. Ik vul een grote pan met mergpijpjes en gewrichten en vul het aan met water zodat het net onder water staat, zeezout erbij en even laten staan. Dan een paar minuten koken en dan op het allerlaagste vuurtje 24 uur laten sudderen. Omdat het niet dik wordt laat ik het soms ook wel 2 dagen op laag vuur staan maar dan wordt de bouillon alleen maar bruin maar niet dik. Mijn laatste bouillon werd bruin en er zaten witte wolken in, het zag er eigenlijk heel vies uit en het smaakte ook niet lekker. Wat doe ik verkeerd? Mijn idee bij bouillon is dat het goudkleurig is, dat ziet er ook smakelijk uit maar wat ik fabriceer ziet er niet uit en smaakt ook niet echt….
Ik hoop dat jullie een paar tips hebben omdat ik denk dat het mij erg goed gaat doen.

Trouwens ook even een update van mijn situatie, ik ben in tussen wel wat opgeknapt. Ik heb net een verkoudheid achter de rug en die is niet in mijn longen gezakt, meestal gebeurd dat en dan ben ik weer weken zoet, dit keer dus niet, dat is echt uniek!
Drie weken ben ik op aanraden van Mike naar Ron Velthuis geweest en bloed laten prikken en cortisol test laten doen. Komende dinsdag krijg ik daar uitslag van, ik ben erg benieuwd en hoop weer nieuwe handvatten te krijgen.