Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst

celticmyst
Bijdrager

ps
Hoe ik me voel? Ik voel me niet top momenteel.

Ik probeer wat brandnetelthee te drinken, en heb de B vitamines ook genomen en de adrenal met de schildkliersupport en Q10.
Ook ingesprayed met magnesium vanochtend en nog een beetje magnesium genomen in poedervorm. Het helpt ietsje.

Geen ontbijt.
Gisteren stoofschotel rund, kwalitatief niet heel best, ik had Ierse riblappen van Appie maar kwam er later achter dat het niet helemaal bio was. Het leken wel schoenzolen! 😉 Las op internet later dat dat Iers helemaal niet hoeft te betekenis dat de runderen ook daadwerkelijk in Ierland geslacht zijn. Soms gewoon in Polen o.i.d. :-/

Vandaag ander vlees gekocht, bio: magere runderlappen van Greenfields van de Appie (ja, wel mager, dan maar wat spekjes erbij) en runder sukadelappen. We gaan het zien. Hoewel ik eigenlijk niet echt trek heb want m’n systeem zit dicht. Echt vaag. Ik denk toch die lever/gal ofzo.

Ik heb financieel niet zo heel veel te besteden dus moet opletten dat ik nu niet voor 100-en euro’s weer aan supplementen ga kopen.

Maar wat betreft die lever/galreiniging ben ik dus wel benieuwd of ik nu in het stadium beland ben dat ik dat zou moeten gaan doen.
Nu aan de brandnetelzoethoutthee.