Reageer op: gif-vrij stelt zich voor

Forum Forums Stel jezelf even voor gif-vrij stelt zich voor Reageer op: gif-vrij stelt zich voor

liesje
Bijdrager

Gifvrij ik neem aan dat je in ieder geval de tarwe gluten niet eet. Zelfs al heb je er ogenschijnlijk geen last van.
Kijk eens naar Mucoperm en de ingrediënten die daar in zitten. Dit neem ik momenteel.
Verder Daycare, dat zijn vezels die ik nu neem. Dit product kan ook lang bewaard blijven.
Ik heb destijds van hun een proef beetje aangevraagd en gekregen.
En dan nog blue green algae.

Deze 3 doe ik momenteel door een bakje geitenyoghurt)

Je hebt nu al enzymen in huis (welk merk)? Onlangs las ik dat al die supplementen synthetisch zijn en daardoor niet goed worden opgenomen in het lichaam. Dit spreekt me wel aan dat dat het geval kan zijn en daarom zoek ik tegenwoordig naar vloeibaar. Enzypharm is vloeibaar.

Je zult zeer waarschijnlijk nog lange tijd enzymen en probiotica nodig hebben dus als je nu iets in huis hebt dat niet bevalt kan het later alsnog genomen worden.
Is er iets aan voeding waarvan je denkt dat dat goed valt? Rijstepap of bouillon, yoghurt?
En dat je pas heel langzaam meer gaat toevoegen?.
Ik eet smorgens een banaan,(was aanvankelijk appel), soms papaya, na een uurtje rogge/spelt crackers met roomboter van de geit met ei/kaas, spelt/rogge crackers Eko. ,s-avonds groente (geen nachtschade).
Ik heb in ieder geval hetzelfde ritme iedere dag want dat gaat goed.

Ik heb ook jaaaaren last gehad van diaree te pas en te onpas dus weet hoe je je voelt.
En dan niet naar buiten durven. Pas met de enzymen ging het aanmerkelijk beter.