Reageer op: Duitsland

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Duitsland Reageer op: Duitsland

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Vrouwen zijn psychotische wezens die het onderscheid tussen feit en fictie niet of nauwelijks kunnen maken. Feminisering van een samenleving betekent dat de complete samenleving in de vrouwelijke psychose wordt gestort:

Het leest als een satire wat de Rijksverkeersdienst van het Nedersaksische ministerie van Economische Zaken gepresteerd heeft. Maar het is waar: het bureau onder leiding van CDU-minister Bernd Althusmann ging vorig jaar met een zelfbenoemde “Elf-communicator” op zoek naar de ‘veroorzaker’ van de meer dan 3538 verkeersongevallen op de snelweg.

De dame heet Melanie Rüter, is 48 jaar oud en gediplomeerd kapster. Tegen het tijdschrift Bild zegt ze: “Ik had al vroeg de gift, om trollen en elfen in mijn omgeving waar te nemen. Dus: energieën van de natuur. Ik dacht bij mezelf, als ik met de natuur kan praten, kan ik ook het A2-probleem oplossen”. Dat dacht ook de Rijksverkeersdienst en accepteerde het aanbod van de zelfbenoemde spirituele genezeres. Het mocht immers niets kosten om de ‘doodsvloed’ te overwinnen.

Mike