Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Ik zit nu te werken met een nieuwe computer die ik al lang in huis heb (windows 10) maar die me lang niet zo goed bevalt als het oude Windows 7. Maar als ik wil reageren op berichten lukt dat niet meer. Ook niet als ik via Chroome inlog.
Ik heb wat nieuwe uitslagen binnen. De huisarts had mijn urine ook gecontroleerd nadat ik eerst verteld had dat de ontstekingswaardes blijkbaar te hoog waren. Uiteindelijk is er geen blaasontsteking geconstateerd. 24 uurs urine-onderzoek voor de PRO is ook oke.Vandaag zei arts Tan die stokjes als er zuurstof bijkomt werken ze niet meer (of niet meer zo goed)
Ontlasting onderzoek gedaan speciaal voor een doorlaatbare darm. Duurt allemaal lang voor ik de uitslagen krijg omdat ze (ook geen kopie) het niet rechtstreeks aan mij (mogen/willen) versturen. Vind ik zo,n onzin. Alsof we te dom zijn om mee te denken.
Bij de PH staat een *. en 5.8. (ref. 6.0 -6.8) dat zou dus niet goed zijn maar vind ik zelf heel redelijk=MGLab.
In november 2017 was de PH 6.5 (ref. 5.8 – 6.8) RPAnalytic.
Galzuren
ref. 600 – 3900 = bij mij extreem hoog 9063
Immunologische infectie- en ontstekingsmarkers
Zonuline – ref. 0 – 107 uU/ml = bij mij extreem hoog 810
Eosinofilie = oke
pancreas elastase = oke.

Ik moest even zoeken op Google wat dit allemaal betekent, ik vermoed dat er nog wat verder onderzoek nodig is.
Arts Kleipool gaf nog geen commentaar, hij weet dat ik het eerst ook wil bekijken.
Wat me wel weer opvalt is dat er nog nooit iemand heeft gezegd dat dit onderzoek voor mij zinvol zou zijn. Weer allemaal zelf uitgevogeld.
Dit duidt wel op een doorlaatbare darm denk ik.
Zou fijn zijn als Tanja een kort commentaar kan geven.